sobota, 9 listopada 2013

Garnier, Szampon Ultra Doux, Sekrety Prowansji, Morela i Olejek Migdałowy

To była miłość od pierwszego wejrzenia, jeśli chodzi o zapach i konsystencję tego produktu. 
Mowa tutaj o Szamponie z serii Ultra Doux, Sekrety Prowansji, Morela i Olejek Migdałowy. 
 

Produkt ten skradł moje serce na aż trzy butelki. Gdy widziałam go w promocji to dla samego zapachu jakimś cudem zawsze lądował u mnie w koszyku. Szampon dobrze się sprawował do momentu aż moje włosy się do niego zbytnio przyzwyczaiły i zaczęły się przetłuszczać szybciej niż zwykle. Według mnie szampon ma dobrze oczyszczać skórę głowy i same włosy - ten tak robił. Włosy nie plątały się. Dodatkowo jego żelowa konsystencja sprawiała, że szampon jest bardzo wydajny, ponieważ wystarczyło użyć niewielkiej ilości produktu. Ładnie się pieni.
Na pewno do niego jeszcze powrócę, teraz moje włosy muszę odpocząć ]troszkę od niego.
Oceniam go na 4,5/5.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz