wtorek, 5 listopada 2013

BeBeauty, Nail Expertiv, Zmywacz do paznokci z olejem kokosowym i gliceryną

Dziś recenzja zmywacza do paznokci dostępnego w sieci sklepów Biedronka.
BeBeauty, Nail Expertiv, Zmywacz do paznokci.


Zmywacz ten zagościł u mnie jakieś dwa miesiące temu. Zakupiłam go tylko dlatego, że stary się skończył, a trzeba było zmyć czerwony lakier, bo w pracy nie mogę malować paznokci na tak jaskrawe rzucające się w oczy kolory. Powiem wam, że miło się zaskoczyłam, jednym wacikiem nasączonym zmywaczem zmyłam dokładnie lakier. Dodatkowo zapach nie powalał na nogi, nie jest aż tak intensywny. Nie wysuszał moich skórek. Jednym z minusów w tym zmywaczu jest pompka, która pomimo położonego na niej wacika, wylewa zmywacz dokoła. Mnie dodatkowo się zepsuła, ale nie utrudniała mi zbytnio życia. Na pewno znajdą się jakieś lepsze ideały od niego, ale nie jest aż taki straszny jak go malują. Cenę jest troszkę za wysoka co do jakości i ilości produktu, to kolejnym minus. Ogólnie polecam.
Moja ocena: 3,5/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz