poniedziałek, 14 października 2013

Recenzja - Mixa, Krem BB łagodzący przeciw zaczerwienieniom.

Dziś przychodzę do was z recenzją kremu BB firmy Mixa.
Mowa tutaj o Kremie BB łagodzącym przeciw zaczerwienieniom.


Kosmetyk ten kupiła sobie moja mama, ale rzadko go używała, dlatego postanowiłam go przetestować na sobie. Ma on za zadanie ujednolicić i upiększyć koloryt naszej cery, korygować zaczerwienienia oraz łagodzić wrażliwość naszej skóry na czynniki wewnętrzne i zewnętrzne.  

Krem ma lekką konsystencję, ładnie ujednolica koloryt cery. Mocnym zaczerwienieniom  na twarzy, wokół nosa  nie dał rady, ale lekkie, bardzo ładnie zakrył. Moja cera w dodatku jest mieszana, bez pudru matującego się nie obejdzie, ponieważ krem po pewnym czasie zaczyna się świecić. Czytałam, że może ciemnieć, ale ja takiego czegoś u siebie nie zaobserwowałam. Bardzo fajnie nawilża skórę. Jest to kosmetyk, który nie zawiera parabenów i alkoholu.
Uważam, że kosmetyk jest godny polecenia, świetnie sprawdzi się na lato, ponieważ ja go w tym okresie testowałam, na cieplejsze jesienne dni także się spisze. Chętnie do niego jeszcze wrócę.

Ocena: 3,5/5

Niestety składu wam nie podam, bo wcięło gdzieś kartonik od kremu.

Mieliście doczynienia z tym kosmetykiem? Spisał się u was? Czekam na wasze opinie.
Pozdrawiam ;-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz