piątek, 26 października 2012

Ziaja, Intensywna Pielęgnacja Włosów, Maska do włosów, Intensywna odbudowa ceramidy

 





Dzisiaj przychodzę do was z kolejną recenzją, a dokładniej pisać będę o ...
Masce do włosów "Intensywna odbudowa ceramidy" - z serii Intensywna Pielęgnacja Włosów z firmy Ziaja.

Będąc w aptece w swojej mieścinie, zauważyłam gablotę z produktami firmy Ziaja. Buszując wzrokiem po jej zasobach, zauważyłam właśnie tą maskę. Skuszona ceną od razu ją zakupiłam (koszt w moim przypadku 5,20zł, więc na plus)



Opis:
Skoncentrowany preparat o niskim pH, który zamyka łuski i regeneruje włosy aż po same końce. Zawiera ceramidy i d-panthenol. Uzupełnia niedobór składników budulcowych. Głęboko regeneruje naruszoną strukturę włosów.
Zapobiega rozdwajaniu się końcówek. Zwiększa wytrzymałość włosów na uszkodzenia.

Skład: Aqua (Water), Cetearyl Alcohol*, Cetrimonium Chloride, Dimethicone, Behetrimonium Chloride, Isopropyl Myristate*, Polyquaternium-10, Panthenol, Ceramide 3, Ceramide 6 II, Ceramide 1, Phytosphingosine, Cholesterol, Sodium Lauroyl Lactylate, Carbomer, Xanthan Gum, Sodium Benzoate*, Parfum (Fragrance), Limonene, Linalool, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Coumarin, Citric Acid* (24.04.2012)
 

Po dotarciu do domu otwarłam owy specyfik, moim oczom ukazała się biała konsystencja przypominająca rzadki budyń o obłędnym zapachu. Mnie on przypomina zapach mleczka kokosowego oraz budyniu śmietankowego, ale to są moje odczucia względem zapachu tej maski.  Tak mam bzika na tym punkcie.

Według opisu,  maska zamykać ma łuski oraz regenerować nam zniszczone włosy aż po same końce, z czym do końca się nie zgodzę. Użyłam maski już kilkakrotnie, większości zostawiam ją na włosach na ok. 3-5 minut, jak zaleca nam producent, choć można na dłużej, ja niestety nie mam na to zbytnio czasu w tygodniu . Po części pewnie z lenistwa, bo czas zawsze by się znalazł.
Od razu nie widać jakiś spektakularnych rezultatów na włosach, ale powoduje , że nasze niesforne włosy łatwiej się rozczesują, nie przetłuszczają się aż tak szybko w porównaniu z użyciem innych kosmetyków.  Moje suche końcówki nie są aż tak przesuszone i nie sforne. Zauważyłam, że są bardzie wygładzone oraz sypkie. Myślę, że ta maska nie zaszkodzi nikomu, a pomóc może. 

Podsumowując nie nastawiajmy się na jakieś wielkie działania tej maski, ponieważ włosom zniszczonym farbowaniem, prostowaniem itp. przede wszystkim  potrzebne jest wzmocnienie od środka odpowiednią dietą, bogatą w minerały i witaminy, a następnie działanie z zewnątrz.
Ogólnie zakańczając: Maska jest godna uwagi, przede wszystkim za cenę, która nie obciąży zbytnio naszego portfela. Przede wszystkim jest to polska firma, to ogromny plus. Zapach o którym wspominałam, mnie osobiście bardzo przypadł do gustu, gdyż długo się utrzymuje na włosach.
Poręczne opakowanie, widzimy ile nam została produktu do końca. U mnie z dostępnością nie ma problemu, ale czytałam na wizażu, że cieżko jest ją dostać. Wydajna...
Polecam!

Inne opinie: wizaz.pl
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz