czwartek, 11 października 2012

TAG: Ile warta jest Twoja twarz?

Tak sobie przeglądałam różne blogi i na kilku z nich znalazłam "TAG: Ile warta jest Twoja twarz?". Postanowiłam pokazać wam jakie kosmetyki używam na co dzień, by przyozdobić swoją twarz i ile one są warte.





* Revlon, ColorStay dla cery mieszanej/tłustej - cena ok. 40 zł ( ja kupiłam na allegro)
* Elf, Kit do brwi - ok. 12 zł
* Delia, Onyx, Żel koloryzujący do brwii - ok. 9 zł
* Oriflame, Wonder Lash Intense, Tusz do rzęs - ok. 18 zł
* Vipera, Puder transparentny - matujący - ok. 18 zł
* Avon, Perełki rozświetlające  do twarzy - ok. 20 zł
* Bell, Róż do policzków - ok. 10 zł
* Sleek, Oh So Special, Cienie do powiek - ok. 30 zł

Podsumowując całkowity koszt wynosi:  157 zł

Serdecznie zapraszam do udziału w tym tagu, jestem bardzo ciekawa ile jest warta wasza twarz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz