środa, 10 października 2012

Nowości!

Chciałam wam pokazać kilka nowości kosmetycznych, które z chęcią przygarnęłam ze sklepowej półki. Głównie zaopatrywałam się jak zwykle w Rossmannie, Avonie oraz w Biedronce.  Co jak co, ale Biedro potrafi ostatnimi czasy człowieka miło zaskoczyć. ;-)

Kupiłam:
* Nivea, Szampon regenerujący Intense Repair z płynną keratyną - ok. 12zł/400ml
* Avon Care, Balsam do ciała z masłem kakaowym - ok. 8,99zł
* Isana, Spray termoochronny do stylizacji - ok. 5,99zł
* Isana, Krem do ciała o zapachu kakaowym - ok. 7,99zł
* Perfecta, Masełko do ciała o zapachu wanilii z pomarańczem oraz kokosowo-czekoladowym - ok. 8,99zł
* Avon, ColorTrend, Lakier do paznokci - ok. 8,99zł
* Eveline, Odżywka 8w1 do paznokci - ok. 8,99zł



Wszystkie produkty kupiłam w promocji i ich aktualne ceny mogą być inne...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz