wtorek, 25 września 2012

Rossmann, Alterra, Maska nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych "Granat i aloes"

Czytając kolejne blogi o tematyce kosmetycznej, na swojej drodze nie jednokrotnie spotykałam produkty Alterry. Postanowiłam udać się do Rossmanna i zaopatrzyć się w kilka produktów tej firmy. 
Wybór padł na Maskę nawilżającą do włosów suchych i zniszczonych "Granat i Aloes" 


Opis producenta:
Każde włosy zasługują na indywidualną pielęgnację. Do produkcji maski nawilżającej do włosów Alterra zastosowaliśmy specjalnie dobrane składniki najwyższej jakości:
wartościowa kompozycja pielęgnująca z wyciągami z aloesu*, granatu* i kwiatów akacji* dodatkowo pielęgnuje włosy, nawilża je i dostarcza włosom zniszczonym nowej energii.
*z kontrolowanej biologicznej uprawy.



Skład: 
Aqua, Alcohol*, Cetearyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glycerin, Glycine Soja Oil*, Sodium Lactate, Punica Granatum Seed Oil*, Butyrospermum Parkii Butter*, Carthamus Tinctorius Oil*, Ricinus Communis Oil*, Punica Granatum Extract*, Aloe Barbadensis Extract*, Acacia Farnesiana Extrakt*, Panthenol, Panthenyl Ethyl Ether, Lauroyl Sarcosine, Hydroxyethylcellulose, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citronelloll**, Citral**. (14.04.2011)

Moja opinia:
Moje włosy są farbowane lub rozjaśniane (pasemka), dodatkowo bez suszarki nie wyobrażam sobie ich pielęgnacji, ponieważ się nie układają. Wniosek jeden się nasuwa - po prostu są suche na końcach, a żeby je ujarzmić potrzebowałam silikonów, bez których moje włosy żyć nie mogą.

Podchodziłam do tej maski bardzo sceptycznie, w końcu produkt nie zawiera ani deka szkodliwych substancji tylko naturalne składniki i myślałam, że moje włosy dalej będą się puszyć itp. Jednak myliłam się, po użyciu tej maski moje włosy były odżywione, śliskie oraz łatwo się rozczesywały. Konsystencja kosmetyku nie jest ani za gęsta ani za rzadka, nie spływała z włosów. Kosmetyk wydajny ( używałam 2-3 razy w tygodniu w zależności od potrzeb) mnie starczył na 2,5 miesiąca.
Opakowanie jest poręczne, bardzo łatwo wydobyć kosmetyk. Co do zapachu to jest taki sobie, mnie osobiście nie przeszkadzał.
Ogólnie polecam.

1 komentarz: