sobota, 1 września 2012

Nowości w mojej szafie...

Standardowo piszę, bo chce się pochwalić nowymi nabytkami, które do mnie przywędrowały...

 
Na pierwszy rzut idą wychwalane przez blogerki buciki.
Są to klasyczne szpileczki w kolorze czarnym z eko-skóry. Bardzo podobały mi się także zamszowe, lecz niestety nie było już mojego rozmiaru.
Buciki prezentują się tak...







Jeszcze na dłuższą metę ich nie miałam, ale nie omieszkam je przetestować.
W domu jak pochodziłam okazały się bardzo wygodne.

Drugą rzeczą jest torebka typu shopper.
Mogę polecić ją każdej z was, gdyż jest mega wygodna i pojemna.  






Kolejne nowości już do mnie wędrują. Idzie jesień, więc zakupiłam sobie dwa cieplejsze swetry, które pokaże jak tylko przyjdą. Na fotkach u sprzedawcy prezentują się tak.


Po za tym rozglądam się jeszcze za jakimiś eleganckimi spodniami do pracy oraz marynarką. 
To by było na tyle. Jak tylko znajdę jeszcze chwilkę czasu to postaram się obfocić swoje poprzednie zakupy i pokazać wam co nowego jest mojej szafie.

Aaaa bym zapomniałam. Serdecznie zapraszam na moją tablicę, gdzie wyprzedaje swoje ciuchy w których już nie chodzę lub znudziły mi się już. Dodatkowo wyprzedaje buty oraz wiele innych rzeczy.

3 komentarze:

  1. Buciki ładne, klasyczne :) a torebeczka bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten beżowy sweter, kupiłam go w zeszłym roku :) I jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń