czwartek, 27 września 2012

Avon, Anew, Aqua Youth SPF 15, Lekki krem nawilżający na dzień

Lato się kończy i ustępuje pola jesieni, na szczęście jest jeszcze ciepło, bo jako stworzenie ciepłolubne nie wyobrażam sobie zimy. Brrr nie myślmy jeszcze o niej i skupmy się na teraźniejszym czasie, gdzie świeci słoneczko i jest jeszcze w miarę ciepło.
Nie dawno skończyłam używać na prawdę lekkiego kremu do twarzy, który nie zostawiał tłustego filmu na cerze, szybko się wchłaniał i miał przyjemny zapach. Podkład kładziony na niego nie rolował się, więc czego chcieć więcej. Mowa o:


Lekkim kremie nawilżającym na dzień z SPF 15  z serii Anew Aqua Youth.



Opis producenta:
Anew Aqua Youth 20+ ultralekki krem na dzień natychmiast podwaja poziom nawilżenia skóry i chroni jej młodzieńczą witalność.
Dzięki technologii H2O Power pomaga komórkom skóry w pełni wykorzystywać moc działania wody, dzięki czemu chroni je przed niekorzystnymi czynnikami zewnętrznymi, podwaja nawilżenie skóry i redukuje widoczność linii powstałych wskutek wysuszenia.
Hipoalergiczny. Odpowiedni dla skóry wrażliwej.

Moja opinie:
Krem zakupiłam w promocji, ponieważ w normalnej cenie bym go nie kupiła. Po prostu jest za drogi. Krem świetnie spisał się w upały, nie zapychał mojej cery. Moje czoło i nos nie błyszczały się. Minusem może być opakowanie, w którym nie widać ile nam pozostało tego produktu. Warto wypróbować w lato, ja na drugi rok na pewno się skuszę na niego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz