piątek, 11 maja 2012

KUB czyli kosmetyczne uzupełnianie braków

Gdy większość kosmetyków zaczyna ubywać i kończyć się w zapasach kosmetycznych, zaczynam swoje łowy w poszukiwaniu i uzupełnianie braków. Moje nóżki zaprowadziły mnie dzisiaj do Rossmana, gdzie jak wiadomo, jest wszystkiego bardzo dużo i każda/y z nas znajdzie, coś dla siebie.
Skusiłam się na kilka produktów, chociaż nie wszystkie przedstawione na zdjęciu zostały kupione w Rossmanie. Część z nim zamówiłam na allegro oraz w Avonir, ponieważ cena była bardzo przystępna i nie tylko ;-)


Kupione na allegro:
- Delia, Seria ONYX, Korektor do brwi w kolorze brązowym - cena: 8,69zł/szt
- Farmona, JANTAR, Odżywka do włosów i skóry głowy - cena: 8,49zł/szt
- Farmona, JANTAR, Mgiełka do włosów nawilżająco - ochronna - cena: 5,99zł/szt
- Revlon, ColorStay, Podkład do cery mieszanej i tłustej w odcieniu 180 Sand Beige - cena: 26,90zł/szt

Wszystko zakupiłam u jednego sprzedawcy, który jest rzetelny i godny polecenia. Przesyłka ekspresowo doszła do mnie i była bardzo dobrze zapakowana, poszczególne produkty, były owinięte folią bąbelkową. dzięki czemu nie potłukły się podczas transportu.

Kupione w Rossmanie:
- Garnier. BB Krem, Upiększający BB Krem 5 w 1 - cena: 14,99zł/szt
- Syoss, Odżywka Repair & Fullness - cena: 14,99zł/szt
- Wella, Wellaton, Pianka trwale koloryzująca - cena: 23,89zł/szt
- Rossmann, Sun Ozon, Chusteczka samoopalająca - cena: 2.19zł/2szt

Większość rzeczy w mojej kosmetyczce jest nowych oprócz jednej pianki koloryzującej z Welli, jest bardzo wydajna, bo jedne opakowanie starcza na włosy długości do łopatek, kolor nie spiera się szybko o przede wszystkim nie niszczy włosów.

Kupione w Avonie:
- Avon, Solutions, Nietłusty krem matujący na dzień SPF 15
- Avon, Solutions, Nietłusty żel na noc - cena: 12,50zł/szt, kremy kupione w promocji
- Avon,Advance Techniques, Spray termoochronny do stylizacji włosów - cena: 10,90zł/szt w promocji.

Pozdrawiam was cieplutko!
Buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz