sobota, 21 stycznia 2012

Szukam i znaleźć nie mogę "idealnego podkładu"

Moje poszukiwania podkładu trwają i trwają. Mam tak kapryśną cerę, która potrafi być raz  okropnie sucha, a za dwa dni mieszana i na dodatek odziedziczyłam skłonności do pękania naczynek, więc także mam cerę naczynkową.
Wiadomo, że taka cera wymaga delikatnych produktów, które nie powodują zbytniej ingerencji  w cerę. Czyli wszystkie toniki na bazie alkoholu odpadają. No tak, ale nie o tym miałam pisać. 

W swojej karierze szukania "idealnego podkładu" używałam ich wiele. Generalnie na podkład przeznaczam maks. 50zł. I najlepszym jaki do tej pory używałam i spisywał się znakomicie był Revlon ColorStay dla cery normalnej i suchej w odcieniu 180. Aktualnie podkład mi się skończył i  z braku funduszy kupiłam coś tańszego czyli Catrice PHOTO FINISH Liquid Foundation w odcieniu 010 Sand Beige.


Opis producenta:
Dla doskonałego, wyglądu cery: Photo Finish Foundation Liquid 18h z Soft Focus Effect. Dzięki pigmentom odbijającym światło, sprawia, że ​​cera wygląda gładko i promiennie do 18 godzin. Bezolejowa formuła.
Dostępny w pięciu odcieniach. Wysokiej jakości butelka matowego szkła z praktycznym dozownikiem.


Skład: Aqua (Water), Cyclopentasiloxane, C12-15 Alkyl Benzoate, Propylene Glycol, Diisostearoyl Polyglyceryl-3 Dimer Dilinoleate, Isododecane, Polyamide-5, Caprylyl Methicone, Ethylhexyl Palmitate, Isohexadecane, Dimethicone/Vinyltrimethylsiloxysilic Ate Crosspolymer, Polymethyl Methacrylate, Hydrogenated Castor Oil, Magnesium Sulfate, Phenethyl Alcohol, Panicum Miliaceum (Millet) Seed Extract, Tocopherol, Sorbitan Oleate, Polyglyceryl-3 Beeswax, Stearoxy Dimethicone, C30-45 Alkyl Cetearyl Dimethicone Crosspolymer, Cera Alba (Beeswax), Dimethicone, Stearic Acid, Glycerin, Dipropylene Glycol, Isopropyl Myristate, Tannic Acid, Talc, Potassium Sorbate, Parfum (Fragrance), Ci 77491, Ci 77492, Ci 77499 (Iron Oxides), Ci 77891 (Titanium Dioxide). (21.05.2011)

Info wizaz.pl 


Używam go zaledwie od paru dni (od poniedziałku) i to co mogę o nim już teraz powiedzieć to, że mam mieszane uczucia w stosunku do niego.
Podkład ma fajną konsystencję, jest ani nie za gęsta, ani nie za rzadka. Ładnie można go rozprowadzić z pędzlem ( w moim przypadku jest to Hakuro H51). Stapia się z naszą skórą, ale potrafi podkreślić też suche skórki oraz to, że ktoś ma powiększone pory. Na pewno nie utrzymuje się tyle co producent zapewnia czyli 18h, u mnie jest to średnio 5-6 godzin, potem zaczyna się ścierać, tworząc efekt wysuszonej skóry. Zapach mnie nie drażni, jest taki sobie. Coś więcej powiem na pewno za jakiś czas. Ogólnie dam mu jeszcze szansę.

Buziaki! 

2 komentarze:

  1. cały czas szukam idealnego... pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. A może powinnać spróbować podkładow mineralnych? Są i w pudrze i we fluidzie.

    OdpowiedzUsuń