czwartek, 19 stycznia 2012

Avon, Color Trend, Puder "Świecenie pod kontrolą"

Skuszona ceną (czyt. brakiem funduszy) oraz tym, że kończy mi się obecny puder, zakupiłam owy kosmetyk z Avonu. Dokładniej transparentny puder "Świecenie pod kontrolą" z serii Color Trend, która jest skierowana głównie dla nastolatek.
Puder to nowość w katalogu 1/2012, z którego można składać już ostatnie zamówienia u swoich konsultantek. Kosztował 12,90 zł w promocji / cena regularna 20zł.

 (1. Zdjęcie opakowania, 2. Kolor z lampą)
 
Moja opinia:
Jak za taką cenę to puder sprawuję się dość dobrze. W trakcie dnia nie obejdzie się bez poprawek. Przy mojej cerze, która jest mieszana, ale w zimie przejawia skłonności do przesuszania, następuje to gdzieś  około 3-4 godzinki od aplikacji, gdyż strefa T zaczyna się powoli błyszczeć. Puder mimo to, że wygląda na trupio blady, nie bieli nam twarzy i ładnie dopasowuje się do odcienie podkładu lub buzi. Czy jest wydajny? Trudno mi powiedzieć, to okaże się dopiero za jakiś czas, bo dopiero co zaczęłam go używać.

(3. Zdjęcie bez lampy, 4. W świetle dziennym)

2 komentarze: