sobota, 14 stycznia 2012

Newsy, nowości...

Witam wszystkich w nowym roku, mam nadzieję, że dla każdego z was ten rok będzie jeszcze lepszy niż poprzedni. Ja mam ogromną nadzieję, że będzie. Zaczął się ogromnie pozytywnie, gdyż znalazłam pracę ;-)
Obecnie jestem okropnie zabiegana i nie mam na nic czasu. Moi rodzice się śmieją, że mam sobie kupić wózek, abym w końcu go znalazła...

W tej notce na szybciutko chcę wam pokazać co nabyłam od początku tego roku:
* krem na dzień i na noc, Avon Solutions, seria do cery suchej, pozbawionej blasku.

Używam ich już dobre z dwa tygodnie i co mogę powiedzieć o ich to, że:
- Dobrze nawilżają skórę
- Nie zapychają
- Szybko się wchłaniają
- Nie zostawiają  tłustego "filmu" na buzi
- Współgrają z większością podkładów, nie rolują się itp.
- Krem na dzień posiada filtr SPF 15

* Róż do twarzy Soft Plum, Avon True Colour.

Co mogę o nim powiedzieć, że róż trzyma się cały dzień na buzi, bez poprawek, pigmentacja jest bardzo dobra, zawiera drobinki, ale trzeba uważać, gdyż można sobie tym cudeńkiem kuku zrobić.

* Żelowa kredka Avon:


Posiadam wersję czarną, i całkiem niedawno skusiłam się na wersje niebieską czy też szafirową z drobinkami. Dużo na temat jej nie trzeba pisać jest super miękka i trzyma się na powiece bardzo długo.

 * Puder "Świecenie pod kontrolą" Avon Color Trend:




Opakowanie mam całe czarne, a w środku znajdziemy jasny puder, który nie bieli nam twarzy, jest transparentny. Za te pieniądze jest ok, coś więcej powiem nie długo, użyłam go kilka razy dopiero.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz