piątek, 30 sierpnia 2013

30.08.2013 - Łupy rabatowe...

Temperatura na dworze nie rozpieszcza nas tak jak ostatnio. W dalszym ciągu jest ciepło i przyjemnie, lecz niestety wieczory robią się już znacznie chłodniejsze i małymi krokami zbliżą się jesień.
Powoli zaczynam robić porządki z letnimi ciuchami i zastępować je cieplejszymi. Z racji tego, że lubię sobie coś kupić nowego zrobiłam przegląd co w sklepach w piszczy.

Aktualnie w House'ie jest akcja Back to School i na wszystkie rzeczy w sklepach stacjonarnych są przecenione -30%. Dodatkowo można zakupić biżuterie po 4,99zł do każdego paragonu. Nie byłabym sobą gdybym nie skorzystała z promocji.

Zakupiłam dwie koszulki dla swojego TŻ, dwie koszulki i bluzę dla siebie oraz biżuterie.
Swoimi zdobyczami się wam pochwalę.



Bluza ma urocze perełki na serduszku.
Cena 69,90zł




Uważam, że t-shirtów nigdy nie za dużo. Taką koszulkę można ubrać do każdej stylizacji.  
Cena 24,90zł 


Dodatkowo na FB w polubieniach mam sklep ebutik.pl. Mają teraz promocję - 20% na nową kolekcję to końca tego tygodnia. Bardzo lubię u nich kupować, rzeczy są bardzo dobre gatunkowo oraz realizacja zamówienia jest błyskawiczna. Dla jasności zakupiłam koszulę oraz spódniczkę. Myślę, że do pracy zestaw jak ulał ;-)

To by było na tyle tych nowości. Dodatkowo w planach mam zakup botek/motocyklówek na płaskim do śmigania na co dzień. Być może zdecyduje się na zakup jakiś jeansów, ale to zobaczymy jak fundusze pozwolą.
Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. sliczne bluzki takie pastelowe i dziewczece:)! Sprawdzalam i owszem ,futerko jest odpinane :P

    OdpowiedzUsuń