niedziela, 7 kwietnia 2013

Coś na śniadanie i na kolację - *Pasta jajeczno-serowa*

Witajcie!
Dziś chciałam wam przedstawić prosty i szybki przepis na
*pastę jajeczno-serową*.

Może danie nie należy do dietetycznych, ale jest pożywne i smaczne.

Potrzebne nam będzie:
4-5 szt. jajek
1/2 kostki żółtego sera
1-2 łyżki majonezu
1-2 łyżki jogurtu
1 ząbek czosnku(opcjonalnie)
Przyprawy (sól, pieprz czarny, vegeta zamiast soli)

Jajka gotujemy na twardo. Swoje egzemplarze gotowałam 5 minut i w zupełności wystarczy. W między czasie jak jajka się gotują, ścieram na tarce do pojemnika żółty ser, ja akurat użyłam goudę, ale może być inny.


IMAG0046.jpg


Jak jajka nam się ugotują to zalewam je zimną wodą, zostawiam na chwilkę (2-3 minutki, aby się trochę wystudziły), następnie obieram je ze skorupek. Płucze je pod wodą, aby pozbyć się pozostałości po skorupce. I tak samo jak ser, ścieram na tarce.

IMAG0047.jpg


Dodaje po 1 łyżce majonezu i jogurtu, może być więcej, wedle uznania. Dodaje przyprawy oraz ząbek czosnku, do zaostrzenia smaku. Jak ktoś nie lubi nie musi go dawać.

IMAG0048.jpg


Mieszam wszystkie składniki ze sobą i od razu pasta gotowa jest to zjedzenia.U mnie w domu wszyscy się tym zajadają aż uszy się trzęsą.
Smacznego ;)!

IMAG0053.jpg


Dajcie znać czy robicie coś podobnego u siebie, a jeśli nie to zapraszam do wypróbowania przepisu.
Buziaki:*

1 komentarz:

  1. nie robiłam jeszcze, ale brzmi bardzo smakowicie i już notuję :) uwielbiam połączenie majonezu, sera i jajek

    OdpowiedzUsuń