piątek, 9 listopada 2012

Avon, Naturals, Szampon dodający objętości włosom cienkim i delikatnym "`Malina i hibiskus"

Dzisiaj przychodzę do was z recenzją szamponu dodającego objętości włosom cienkim i delikatnym "Malina i Hibiskus" z serii Naturals z Avonu.

Jak już kiedyś pisałam jestem maniaczką zapachów i tym głównie sugeruje się przy wyborze kosmetyków, które będą gościły w mojej kosmetyczce. Nie ukrywam, że na tym punkcie mam wielkiego bzika.

Na kupno szamponu skusiła mnie strona zapachowa w katalogu. Zapach tego kosmetyku jest wyjątkowo słodki i bardzo przyjemny w użytku. Jak opis producenta wskazuje, szampon ma za zadanie  dodawać objętości, jednak moje włosy z naturgrube i puszyste, przez co u mnie nie zauważyłam efektu volume.

Szampony z Avon'u nie cieszą się zbytnio pochlebną opiniom, jednak ten jest warty uwagi, ponieważ nie obciążą naszych włosów, nie zlepia ich. Bardzo dobrze się pieni i dobrze oczyszcza skórę główy, nie podrażnia jej. Konsystencja kosmetyku nie jest ani za gęsta ani za rzadka, jest w sam raz. Cena szamponu, szczególnie w promocji jest zachęcająca.

Ja jak najbardziej jestem na tak, pomimo tego, że szampon ani trochę nie nadaje objętości włosom. Według mnie ma on dobrze oczyszczać skórę głowy i taką funkcję spełnia. Przy  czym ślicznie pachnie i jest wydajny. Polecam ;-)
  
Cena: 4-9zł/250ml

A wy używałyście jakiś szampon z tej serii? Czekam na wasze opinie, które chętnie poczytam! 

2 komentarze:

  1. ja go używałam i oceniam na 5 na skalę sześcioprocentową :) lubię go :)

    OdpowiedzUsuń
  2. SZampony z serii Naturals są bardzo dobre!. Miałam już 4 rózne, wszystkie były i super! Jestem alergikiem i żaden mnie nie uczulil. Jest w internecie sporo skarg na nie, ze są niedobre, nie wiem, kto wypisuje takie bzdury i po co. Może dlatego, ze można je kupić nawet po 3zl. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń