wtorek, 13 grudnia 2011

Zakupy!

Witam! Niedawno obchodziłam urodziny, więc z tej okazji pozwoliłam sobie zaszaleć i zakupić kilka nowości do mojej garderoby. A mianowicie:

1.Kurtka kożuszek w kolorze nude
(chciałam czarną, ale niestety był już brak tego koloru, na dodatek cena 135zł to nie tak dużo, gdzie za takie kurtki na allegro płaci się o wiele więcej) <link do sprzedawcy>


Kożuszek jest bardzo cieplutki i miękki w dotyku, trochę się obawiałam, że będzie mnie "gryzł, bo cały środku jest w baranku, ale nie gryzie.
Zobaczymy jak się spiszę na większe mrozy! 

2. Butki na koturnie
Zakupiłam u jednej z pingerek, którą namiętnie poczytuję od czasu jak znalazłam jej filmiki na youtube.pl
Chodzi o MissViveros86 a innym znaną pod nickiem z pingera NieAnonimowa KosmetoHoliczka
Serdecznie ją pozdrawiam!

Butki mega wygodne, do tego stopnia, że zamówiłam jeszcze jedną parę. (Tak wiem, że mam fazę na punkcie butów. Grzecznie obiecałam swojemu TŻ, że to już ostatnie w tym roku ;P)
Więc jestem posiadaczką jasnych, a nie długo będę miała jeszcze czarne!



 
3. Torebka Beżowa
Zakup poczyniony na mikołajki, trochę na urodziny, na początku byłam troszkę zawiedziona jej wielkością, ale teraz jest bardzo zadowolona. Zakupiona na allegro <link do sprzedawcy>



4. Tunika/kimono ze złotą nitką 
Chorowałam od dłuższego czasu na coś takie, gdy zobaczyłam u jednej z blogowiczek takie cudo, które sama sobie zrobiła, niestety nie posiadam aż takich zdolności krawieckich jak ona. Tunika, nie jest w ogóle podobna do jej ciuszku, ale urzekł mnie ten błysk w bluzce:P Kobiety lubią błyszczeć.
Moja ma kolor musztardowy. Zakupiony u <link>





To chyba było by wszystko, tyle w ostatnim czasie zakupiłam, że sama się nie łapie, co już mi przyszło, a co nie. Zapraszam was także na moją tablicę, gdzie wyprzedaje ciuszki używane i nowe w których już nie chodzę lub znudziły mi się, albo mi nie odpowiadają.

Ciao 
Motylek ;*

3 komentarze: