piątek, 2 września 2011

Projekt Denko ;-)

Pewnie większość z was co nie co słyszałam o tym projekcie, więcej dowiemy się
dzięki polskiemu YT - link do takiego filmiku <klik>
Jeśli nie chce wam się obejrzeć filmiku, no to już wyjaśniam .

Projekt polega na zużyciu tych kosmetyków, które się już ma, zanim kupi się coś nowego, 
np. na półce w łazience stoją już 3 balsamy, wszystkie ponapoczynane, 
a ty zastanawiasz się nad kupnem nowego.
Ja robię tak, że jeśli jakiś kosmetyk zaczyna sięgać dna, to wtedy zastanawiam się nad kupnem czegoś nowego lub tego samego. 

Aktualnie udało mi się zużyć:
* BeBeauty, Micelarny żel do mycia i demakijażu twarzy i oczu "Hydro Effect"(Recenzja).

* Avon, Odżywka dyscyplinującą "Fryzura pod kontrolą" do każdego rodzaju włosów.

* L'Biotica, BIOVAX Intensywnie regenerująca maseczka do włosów przetłuszczających się.

* Avon, Nawilżające mleczko do ciała z proteinami mleka i witaminą E.
A wy "bawicie się" w Projekt Denko? Jeśli tak, to jakie są wasze opinie na jego tematu.

2 komentarze:

  1. Staram się brać udział w tym projekcie, raz udało mi się przez miesiąc nie robić zakupów kosmetycznych :D ale niestety jestem sroką, szczególnie na lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o a ja nawet nie staram się brać w tym udziału bo nie dałabym pewnie rady. a tego mleczka nie znoszę, jakoś mi nie pasował ..
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń